Pakkaus on tärkeässä osassa kaikkia yrityksesi ja asiakkaasi välisiä kontaktipisteitä. Sen avulla voit markkinoida, erottua kilpailijoista, rakentaa asiakaskokemusta ja luoda brändimielikuvaa.
Tämän oppaan avulla opit astumaan loppuasiakkaasi saappaisiin ja katsomaan pakkausta hänen näkökulmastaan.
Tuotteen ja kuljetuksen suunnittelun aikana unboxing kokemus voi tuntua ylellisenä lisäosana. Se on kuitenkin yrityksesi mahdollisuus heti erottautua muista. Monet yhtiöt jahtaavat vahvaa brändi kuvaa ja uskomme että vahvimman vaikutuksen tekee jokainen osa jonka asiakas pitää käsissään.
Unboxing kokemuksessa ideoinnissa taivas on rajana kunnes budjetti tulee vastaan. Listaamme oppaassa vinkkejä jotka ovat helppoja toteuttaa lyhyellä aikataululla.
Jos kattavampi unboxing kokemus on suunnitteilla, voit huomattavasti vaikuttaa pakkauksen laatuun ja ulkonäköön monella tavalla. Olemme luoneet pakkauksia 80 vuoden ajan joten tunnemme monenmoiset materiaalit. Listasimme siis myös yleisimmät huomioitavat joita voit harkita